Friday, July 20, 2007

Nærværets vej - en anbefaling!

Mangler du en god bog i ferien? Så gå roligt i gang med "Nærværets vej"
176 sider, indbundet, kr. 199,00Udkommer 8. juni 2007
Kan bestilles hos Boedal Forlag, http://www.boedal.dk/, eller købes hos boghandleren. Læs mere på http://www.elsemariekjerkegaard.dk/ . Det er en meget personlig bog om vejen til den kristne tro. Selvom jeg vidste, hvordan den endte, var det spændende læsning. Bogen skildrer blandt andet fintfølende, hvordan et søgende menneske oplever mødet med den autoriserede kristne tro. Der er meget at tænke over og meget at lære.
Jeg er glad for min kirke, og for den metodistiske teologi. Jeg ønsker at være åben i mødet med søgende mennesker og stole på, at Hellligånden leder både den søgende og mig i mødet. Til Guds ære!
Tak, Else Marie, for din ærlige og fine bog - den vil blive slidt, som "Vejen vi går"

2 comments:

Unknown said...

hmm måske det kunne være en bog for mig :)

David Kvebæk said...

Jeg har notert meg boken.
Din blogg fungerer. Charlotte.
David