Thursday, November 27, 2008

Jule-theen er landet!

Mmmmmere duft! Jeg har hørt, at det fejres, når en hvis juledrik er ankommet. Her i huset er det altid en glæde, når Jule-theen lander. Nu kan jule-the muligvis være flere ting; her er tale om Nygaards "Vores egen julete". Den er stærk, krydret og smager bl.a. af mandel. Og så dufter den godt. Faktisk kan denne the købes hele året rundt, fx. på: www.nygaardskaffe.dk , hvis man ikke har mulighed for at besøge den herlige lille butik selv (det kan godt blive en dyr fornøjelse - men af de gode)
Hos os drikker vi kun jule-the i advents tiden og julen over helt til Hellig-3-konger, og til et evt. lager er tømt. I går købte jeg ind, og min undskyldning for at tage hul på posen var, at det var d. 26. november, og dermed er der ikke engang en måned til Kristi-fødselsfest. Og jeg er helt sikker på, at jeg ikke bliver træt af smagen og duften, selvom vi er begyndt en lille smule for tidligt!
Posted by Picasa

No comments: