Monday, November 23, 2009

En mandag - mest på kontoret


Posted by Picasa

6 comments:

Madame said...

Der ser hyggeligt ud på dit kontor med blandt andet smukke strandskaller :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Tak, ja skaller og sten sniger sig ind de fleste steder:-)

Magnificat said...

Puh hvor jeg savner det kontor - Godt jeg har et billede af jer på arbejde i min kalender ! Dejlig stemning og masser af støvede bøger og gode stole. Og og og sofaen som jeg kan ligge og side i og på når jeg skal brokke mig over noget der er sket i skolen, kirken eller blandt vennerne - Nice maaaaan

Tro Håb og Kærlighed said...

Kære Maria - jeg savner også, at du lægger dig på sofaen og fortæller om dit liv:-) Glæder mig til at se dig på søndag!

Lene said...

Og nu går I ind til den travle periode. Der ser rigtig hyggeligt ud med jeres to borde op imod hinanden :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, vi deler skrivebord, som vi deler så meget andet - det fungerer fint!