Saturday, February 6, 2010

Nord strand og Rugholm å



Posted by Picasa

8 comments:

JULIEK said...

Så artig å høre at perch´s the butikk er så kjent i danmark. Jeg fant bare denne butikke jeg og synes den var så fin. Nå blir det ekstra tur innom neste gang jeg er i københavn. Kan gå i evigheter på slike the butikker. Er det Perch dere har som du går på ? Hørtes spennende ut de teene du nevnte : )

Tro Håb og Kærlighed said...

Nej - jeg bor i den anden ende af landet - vores lille the-butik hedder "Nygaards"

Madame said...

Sikke nogle smukke billeder - dejligt lys og spændende dyrespor i sneen :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja ingen kan skjule, hvor de går for tiden:-)

Lene said...

Hvor har I skønne områder omkring jer og med udsigt til vand, så kan det vist ikke blive meget bedre :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg nyder at bo tæt ved vandet. Stranden skifter hele tiden karakter og havet forandres - jeg bliver aldrig træt af det!

Unknown said...

HURRA VAND I SIGTE :)

Tro Håb og Kærlighed said...

Louise - ja, på et eller andet tidspunkt giver frosten sig:-)