Sunday, April 11, 2010

Velkommen lille ven!

I dag fik jeg endelig mødt Samuel Sipho. Jeg var desværre forhindret i at være med til at tage imod ham i lufthavnen, da han blev hjembragt af sine stolte og glade forældre. Denne weekend har han været på besøg hos bedsteforældrene i Nordjylland, og vi benyttede muligheden for at møde det lille menneske i egen høje person. Han er præcis så fin og lækker, som alle har fortalt. Lidt genert over alt det nye og fremmede, men nysgerrig og udforskende. En rigtig dejlig lille dreng. Men hvordan i al verden skulle hans forældre kunne få andet end et dejligt barn!

Samuel var noget optaget af, at jeg tog billeder, og sammen fotograferede vi både mor og mormor. Til sidst fik jeg lov at have ham på skødet - en stor tillidserklæring. Jeg er meget beæret.
Posted by Picasa

7 comments:

Madame said...

Åh, sikke nogle dejlige billeder! Du er heldig at have mødt den lille fyr, som vi har fulgt på Annes blog :-)

Lene said...

Ethvert barn er et lille mirakel og han er da bare vakker, den lille dejlige dreng :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg er taknemmelig.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Ja, det er han!

Anne Thompson said...

Kære Charlotte! Det var rigtig dejligt at have besøg af jer og opleve hvordan Samuel tog imod jer også. Det var meget stort at du så hurtigt fik "lov" - men du var også god med kameraet ;-) Mariehønen Evigglad er en succes - så tak for den!

Mormor/Jane said...

Han er fantastisk vores lille chokoladeknap. Og selvfølgelig får Anne og Duncan vidunderlige børn - med de aner ka´ det kun blive godt;-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Mormor - fuldstændig enig!