Monday, May 3, 2010

Levende Vand

Da jeg sidste mandag var i København, var det for at deltage i tidsskriftet Levende Vands referencegruppe. Jeg er så heldig at være inviteret med i denne spændende gruppe mennesker fra forskellige kirker. Vi mødes et par gange om året til gensidig inspiration og fællesskab. Som det fremgår af billederne, er det intenst. Vi er begyndt at lytte til hinandens tros-historier - meget givende og tankevækkende at få lov at komme indenfor i et andet menneskes oplevelse af livet med Gud.


Grethe Livbjerg er initiativtager og inspirator til både Levende Vand og referencegruppen. Jeg er meget glad og taknemmelig over at få lov at være med. Levende Vand kan jeg varmt anbefale til mennesker, der søger åndelig føde, og som ikke er bange for at blive både oplyst og udfordret http://www.levendevand.dk/ Posted by Picasa

4 comments:

Lene said...

Jeg kan kun forestille mig, at det må være virkelig nogle interessante samtaler/diskussioner I kan få rundt om bordet :-)

Madame said...

Det lyder vel nok dejligt og meget givende! Og billedet understeger tydeligt, at det er en intens oplevelse for jer. Jeg glæder mig til at kigge på dit link ...

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det er så spændende!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg kan kun sige godt om den hjemmeside. Det er ikke en, man lige bliver færdig med!