Tuesday, September 21, 2010

Et lille jubilæum

Kære venner! Jeg har ikke fået netadgang i det nye hjem, og tid er der heller ikke meget af:-) Derfor bliver der ikke blogget i sædvanlig stil, ej heller kommenteret hos jer. Jeg kommer stærkt tilbage, når alt er faldet på plads. En hurtig rapport er: Retæten i Skovhuset var, som altid, en god oplevelse. Jeg var i tvivl om, hvor nærværende jeg kunne være dagen efter flyttebilen havde sat alle møbler og kasser af. Både husbond og jeg havde opgaver ude i landet i weekenden, og han var i Göteborg hele mandagen. Hverdagen fortsætter med opgaver. I går startede de nye konfirmander - meget usædvanligt har vi dette år 4, hvoraf de to ikke bor i byen. Netop i går var det præcis 40 år siden jeg selv blev overhørt i Skt. Johannes kirke i Esbjerg. Få dage inden var Jimmi Hendrix død. Ak ja, tiden går, og mange konfirmander er gået gennem systemet siden. Og mange gode guitarister er kommet til. Men Jimmi er nu stadig noget særligt!

2 comments:

Madame said...

Det er dejligt at høre nyt fra dig, Charlotte! Nu har I sikkert også nok at lave med indretningen af jeres nye hjem.

Tro Håb og Kærlighed said...

Ja, der er en del:-)