Saturday, January 1, 2011

2010

2010 blev (i vilkårlig rækkefølge) året hvor:
*William blev født!
*jeg var med på Sommerhøjskole på Solborgen
*Louise blev ansat i Strandby Metodistkirke
*husbond endelig kunne koncentrere sig om studierne på fuldtid
*jeg blev farmor
*en barndomsdrøm om at besøge Aron-øerne gik i opfyldelse
*jeg ikke så min kære søster eller nogen fra hendes familie
*vi flyttede til Karlsvej 1 efter 22 år på Strandvej
*min mand blev farfar
*jeg fik min fantastiske htc-telefon
* Katerina og Johannes blev forældre
*familien er begyndt at gå til LOOP, 65 gange indtil videre
*vi var til den flotteste sølvbryllupsfest på Dragsholm slot for Mai og Preben
*jeg lod min egen hårfarve komme til syne efter 14 år som rødhåret
*jeg for første gang i 10 år ikke kom på egen retræte
*jeg var på Framnäs med mand børn og svigerdatter
*vi havde Maria hjemme hele sommeren fordi hun havde job i hjemmeplejen
*svigermor Emma fyldte 80 år
* - og Sannes 50 år
*jeg var til Danske Kirkedage i Viborg og modtog stafetten til de næste Kirkedage i Aalborg 2013
*jeg selv fyldte 54
*Thomas blev onkel
*det, at være præst i Metodistkirkerne i Strandby og Aalborg, stadig er en glæde og udfordring
*tidsskriftet LEVENDE VAND udkom for sidste gang i papirudgave (findes i forbedret udgave på nettet)
* hvor hverdag og højtid gled ud og ind mellem hinanden med bøger og blog, Bibellæsning, bilkørsel, bagning, børn, bøn, barnebarn, badekar og biograf bl.a.....
*hvor Gud dagligt viste sin nåde og godhed mod mig, hvilket jeg er fyldt med glæde og taknemmelighed over!

3 comments:

Lene said...

Dejlige begivenheder at kunne skrive på året, der gik :-)
Og 2010 blev året hvor jeg kom på retræte takket være din blog :-) og desværre arbejder jeg den weekend, hvor du har retræte i februar, jeg håber der bliver en gang senere :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - der kommer andre - og tak for blogfællesskab i året der gik!

Madame said...

Det er en meget smuk måde, du opsumerer dit år på. Der er sket store ting i året, der er gået, og det største er måske, at du er blevet farmor.