Thursday, January 27, 2011

Ikke let at undvære!

Tøger Seidenfaden
Politikens chefredaktør er død, af den modermærkekræft han har haft gennem de senere år. Så sent som i går tænkte jeg på, hvordan det mon gik ham. Jeg har savnet hans skarpe pen og klare holdninger i dagens avis. Han var med til gøre mange debatter saglige og spændende. Han var humanist og et modigt menneske. Og så elskede han "Ringenes Herre", og var et menneske, der glædede sig til næste gang han kunne gøre noget dejligt med sin familie. Fred og alt godt!

2 comments:

Madame said...

Jeg var rystet, da jeg læste om Seidenfadens død på dr.dk for tre timer siden, men havde jo nok en anelse om, at hans sygdom havde fået overtaget. Det er så trist - Danmark er blevet et særdeles lyst hoved fattigere.

Anonymous said...

Det kom helt bag på mig. Trist, han vil blive savnet for sine skarpe kommentar i samfundsdebatten