Thursday, February 10, 2011

Natarbejder?

Nej egentlig er jeg ikke nat-arbejder. Jeg er bare ikke træt om aftenen. Da jeg kom hjem fra aftenens gudstjeneste i ActA, den lille kirke i Aalborg, var klokken kun lige 22. Så var der jo masser af tid til at slå to forskellige brød op, bage en plade muffins og lægge vasketøj sammen. Imen kunne jeg høre 2 gange "Religionsrapporten" på p1 om dæmon-uddrivelse. Det var nu nogen underlige udsendelser - men brødene bliver gode, når de bliver bagt i morgen formiddag.
Posted by Picasa

2 comments:

Louise Aaen said...

der er jo ingen grund til at gå i seng, når man ikke er træt. Håber at resten af natten gav god hvile, da natteravnen først kom i seng?

Tro Håb og Kærlighed said...

Prøv du at forklare dine børn, at man ikke behøver at gå i seng, hvis man ikke er træt det! Tak, jeg sov dejligt!