Tuesday, April 19, 2011

Aftenshow mod racisme

Har netop læst på Anne's mor facebookprofil, at Anne "Vand til vin" i aften medvirker i Aftenshowet med sin forfædelige historie om et racistisk overgreb hun og hendes dejlige søn, har oplevet. Selv havde jeg glæden at møde hele familien i søndags, hvor vi havde konfirmation. Samuel fik skruet alle kirken skruer godt og grundigt i med sin lille boremaskine. Der er lige lidt stille på bloggen - i går var kollega Louise og jeg i Göteborg på Blå Mandag med konfirmanderne. Vi havde en dejlig dag - men mit kamera er lidt stort at slæbe rundt på en hel dag - og telefonen kan ikke tage billeder for tiden, så det bliver bare et hurtigt billedløst indlæg. - Og, nu da Anne har været i Aftenshowet - det klarede hun super flot!

3 comments:

Madame said...

Det er vel nok godt, at Annes oplevelse kommer frem i offentligheden! Jeg kan vist ikke se, Aftenshowet allerede i dag på nettet, men jeg kigger i morgen. Tak fordi du fortæller om det!
Dejligt at læse, at I havde en god Blå mandag!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ja, det var godt - og Anne klarede det flot!

Anonymous said...

Puha, det var da en frygtelig oplevelse - jeg har ikke set Aftenshowet, men dit indlæg fik mig over til Anne og læse om oplevelsen. Jeg er helt chokeret.