Saturday, April 16, 2011

Lørdagen før...

Huset dufter af Uffes rugbrød. Det tager sin tid at bage rugbrød - men det er det hele værd. Jeg fik også bagt en portion af de uundværlige Annes brusebadsboller og indviet den nye bagesten med en grøntsagspizza og pudser nogen vinduer. Datterbarnet sms'ede at hun og de øvrige i koret er kommet godt til Washington DC og har den første optræden overstået. Lige nu ser husbond fjernsyn, mellembarnt hører god musik og bager pandekager og jeg surfer og blogger og hygger mig inden det går løs i morgen. Palmesøndag er altid konfirmationsdag hos os. I år er der 5 unge, som skal overhøres - et lille hold, men det bliver festligt og højtideligt, som altid og jeg glæder mig. Det er kollega Louises første overhøring, så hun er nok også lidt spændt. Bagefter er begge præstefamilier inviteret med til fest, og meget tidligt mandag morgen skal vi på Blå mandag. Grunden til det tidlige tidspunkt er Göteborgs-færgen. Den går 7.15!

2 comments:

Anonymous said...

God Palmesøndag til jer :-)

Madame said...

Rigtig god 'Blå mandag' til dig, Charlotte - det lyder som en begivenhedsrig weekend fyldt med glæder. Her bager vi også rugbrød selv og synes, det er langt bedre end køberugbrød.