Thursday, April 7, 2011

Se hvad jeg fandt i min have!




De seneste dage har jeg været i skoven for at se efter anemoner. I dag skulle jeg vise min egen have frem for en gæst - og hvad ser jer? Anemoner i blomst! Det er jo vores første forår i huset og dermed også i haven, så det er først nu, vi begynder at opdage, hvad der findes. De smukke mørke Påskeklokker står i fuld flor! Så nu har jeg plukket blomster i egen have. Jeg synes der er en læring i det - Gud siger fx. til Moses i 5. Mosebog kapitel 30: Det jeg befaler dig er hverken ufatteligt eller fjernt - det er ikke i himelen eller på den anden side havet - Nej, ordet er dig ganske nær, i din mund og i dit hjerte, så du kan følge det.

3 comments:

Lene said...

Og min julerose er også blevet til påskeklokker :-)
Jeg må have nogle af dem ind, kan jeg se på dine billeder.

Madame said...

Hvor er de dog smukke, Charlotte! Det ligner juleroser, men jeg kender ikke forkel på juleroser og påskeklokker. Sikke en dejlig farve!

Jeg fandt de første anemoner i skoven i mandags - det var et overvældende syn!

Tro Håb og Kærlighed said...

De er så fine! Jeg fatter ikke, at jeg ikke har opdaget dem:-)