Tuesday, May 31, 2011

Landet!

Der er hul igennem med Skype. Husbond er landet i det varme North Carolina, hvor der er 35 - 40 grader. Det værste ved at være i den del af USA om sommeren er, at man ikke kan være udendørs. Vi er vant til at færdes ude hele sommeren, læser og spiser udenfor, går, løber, cykler. Men hos min søster fx. kan man kun løbe tidligt om morgenen eller ligge i poolen. Eller er det bare med at komme ind i den svale aircondition i en fart.
Jeg glæder mig nu alligevel til at skulle holde ferie hos hende og familien i august :-)

2 comments:

Anne Thompson said...

Dét kan jeg godt forstå du gør!
Jeg kan huske varmen og fugtigheden, som et rum jeg gik ind i, da jeg var i North Carolina. Jeg var slet ikke forberedt på det, da vi trådte ud af lufthavnen. Jeg håber, Jørgen finder en måde at bevæge sig på derovre!

Madame said...

Det var dejligt, at din husbond er kommet godt frem! Men pyha, sikke temperaturer - det må kræve lidt tilvænning at være nødt til at opholde sig meget indendørs. Det lyder rigtig dejligt, at du skal besøge din søster senere på sommeren!