Sunday, June 5, 2011

Flere dyr på en dejlig søndag!

Det er tid til sommerafslutninger i kirken! I dag var der igen besøg hos spændende dyr  på programmet. Først fejrede vi gudstjeneste med dåb af lille Hjalte - et eksemplarisk dåbsbarn, der sov fra det meste. Der var Børnekor, Pigekor og dans, nadver, prædiken for de voksne og løb for børnene. Bagefter kørte vi en god flok til Farm Fun, hvor vi spiste madpakker, kiggede på dyr og børn og hyggede.                                 Se mange flere billeder her!
 De tre lamaer sprang op på den lille høj, så snart de spottede et kamera. Der stod de og knejsede, til alle havde fået billeder.
 Strudsen var smukt pyntet af sine flotte fjer - der ikke var lånte!
Hjemme igen blev aftensmaden tilberedt af Thomas. Barnebarnet og hans forældre kom på besøg, og bagefter cyklede jeg en lang tur i den skønne aften. Lige nu sidder jeg kl. 22.45 uden for og skriver dette indlæg. Det er vindstille, solsorten fløjter og i baggrunden kan jeg hører Thomas spille sine uendelige skalaer på guitaren. Han kommer ikke sovende til sin hurtighed og præcision!

2 comments:

Rasmine said...

Fantastisk flot struds - er det en særlig art, er det årstiden, eller hvad?

Den brune lama ser ualmindeligt sød ud i profil :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - strudsen fik mig til at tænke på Paris og smukke damer, om den er en særlig can can-art, ved jeg ikke:-)