Thursday, July 7, 2011

Der er lys i lygten

I fødselsdagsgave fik jeg blandt andet de her fine papirposelygter.
 I går aftes kunne vi have dem hængende med brændende fyrfadslys i det lille japanske kirsebærtræ, hvor fuglene holder til. Lygterne skal ind om natten, for de tåler ikke vand. Vi havde nok håbet de kunne komme ud i morgen aften, hvor vi skal fejre datterbarnet, der fyldte 21 i lørdags. Hele aftenen har jeg bagt og gjort det klart, som kan laves i forvejen. Men vejrudsigten ser ikke helt ud til havefest i morgen aften. Så er det godt maden er god!

5 comments:

Madame said...

Tillykke med din datter, Charlotte - jeg håber, I får en dejlig aften, selv om det nok ikke er vejr til havefest. Her siler regnen ned fra en blygrå himmel, men I skal nok få en dejlig aften alligevel.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak, ja, det skal nok blive hyggeligt, bare lidt trangt
:-)

Anonymous said...

Tillykke med datteren. Sikke fine lygter, jeg håber I får den op til festen :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

intetnyt - det blev en fin fest. Jeg købte nogen andre fine lygter, der tåler vand:-)

Lene said...

Tillykke med din datter, håber I fik en dejlig fest, og de lygter håber jeg I får i brug på et andet tidspunkt :-)