Friday, October 21, 2011

Music in my head!

Læsere af bloggen vil huske, at jeg havde halvrund fødselsdag og 30 års bryllupsdag i sommer, mens husbond var i USA. Da vi var på tur til Göteborg i onsdags, kunne jeg mærke en Apple-store trække i mig hele dagen - men først på hjemvejen gik jeg derind.

Husbond gav mig ret i, at jeg faktisk ikke havde fået en gave af ham i sommer - så sådan en lille bitte gylden ipod shuffle kunne jeg godt få med hjem!


Efter teknisk hjælp fra datterbarnet er der nu masser af dejlig musik af alle slags i mit hoved, og jeg synger og danser til Queen, Bach, Boström og Jethro Tull!



6 comments:

Madame said...

Tillykke med den dejlige gave, Charlotte! Jeg var slet ikke klar over, at Apple har lavet en MP3-afspiller.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg har tidligere haft en ipod nanno, som er noget større. Den her er ikke til at stå for.

Anne Thompson said...

Se dét var da en dejlig gave!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne, værd at vente på!

Magnificat said...

Dejligt at du har fået godt styr på den søde mor - En guld-Ipod til en guld-mor!

Tro Håb og Kærlighed said...

Maria - tak og tak for hjælpen. Jeg er rigtigt glad for den!