Saturday, November 12, 2011

Lørdag


Posted by PicasaMin lørdag gik noget anderledes end planlagt - indtil flere planer blev ændret. Men det har været en god dag. To af børnene er hjemme. Jeg nyder dem, meget. Husbond er ved at få styr på haven - han knokler med at rydde træer og stubbe, flytte sten (og vi snakker mange sten) og lave de fineste højbede til mig.
Jeg har været på lynvisit på 2 julemarkeder. På lørdag er det vores egen tur i kirken. Og så har jeg været i LOOP-center for gang nr 151. Lige nu har vi set "Spise med Price" om madspild - ret sjovt. Jeg er god til at lave mad af rester og får brugt det meste. Men det sker da en sjælden gang, at jeg smider ud. Jeg bruger mine sanser til at checke, om maden stadig er spiselig. Vi har ingen høns - det har vi haft, men hund har jeg, den får en del, der  ikke længere er menneskemad. Og den har det fint! Spiser du op?

4 comments:

Madame said...

Vi gør lige som dig, Charlotte - bruger næsten alt og kun meget lidt går til spilde. Det lyder dejligt med højbedene i haven!

Selina Juul said...

Dejligt at TV programmet fra i aftes gav positivt indtryk. Ja, det er vigtigt at lære ikke at smide mad ud.

Du er velkommen til at kigge på vores bevægelse, Stop Spild Af Mad:

http://www.stopspildafmad.dk

Kærlig hilsen,
Selina Juul

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Højbedene bliver så fine! Jeg glæder mig til en rigtig køkkenhave, det har jeg aldrig haft før.

Tro Håb og Kærlighed said...

Selina - tak for kommentaren! Jeg har haft jeres logo på min blog tidligere - ved ikke hvorfor det forsvandt!