Friday, November 18, 2011

Smuttur til Kbh.

Torsdag aften spiste vi i et julepyntet Tivoli

Der var fint overalt - kugler, lys og handlende, der frøs i deres boder

Fx. ham her, der solgte gløgg iført alternativ nissehue.

I dag var jeg her - vidste du, at Masai har et permanent outlet - hvor alt tøj sælges til 1/2 pris?
Det ved jeg nu!

Marmor kirken har fået kuplen pakket ind - og hel oppe i toppen.......

...kravler mænd omkring og lægger guld på pynten. Heldigvis har de sikkerhedsliner på - men alligevel!
Posted by Picasa

8 comments:

Tina - omme i London said...

Ej for hulen, engang vil jeg altsaa til Tivoli i jul. Der er bare saa smukt. :)

Anne Thompson said...

Så kan jeg da godt forstå du ikke tog telefonen :-) Flot ser det ud i Tivoli - jeg har ikke set juleudsmykningen før. Men engang!

Madame said...

Sikke nogle skønne billeder! Jeg får lyst til at se det julepyntede Tivoli med familien.
Nej, jeg vidste ikke, man kan få Masai til halv pris - fortæl endelig hvor ...

Tro Håb og Kærlighed said...

Tina det er første gang, jeg har set Tivoli i julepynt. Jeg har været i Liseberg i Göteborg flere gange. På en måde er det endnu flottere.

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - ja, en gang. Og vi snakkes ved.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - deres outlet ligger lige ved siden af butikken på Esplanaden.

Madame said...

Tak - der må jeg ind og kigge :-)

Kisser Laptern said...

Masai Outlet lyder sørme spændende.
Glædelig november