Wednesday, November 23, 2011

Torvehallerne


På københavnerturen var vi også i Torvehallerne. Det falder helt naturligt, fordi datterbarnet læser på Zahles seminarium, som ligger ved Israels plads. Desuden skal både husbond og jeg gerne en tur omkring Bethesdas boghandel for at se på ny og antikvarisk teologi.

Det er dejligt, at der er blevet mulighed for at spise i Torvehallerne.Vi spiste super fine sandwich's og var lige ved at købe cup-cakes til kaffen, men bestemte os i stedet for flødeboller fra Summerbird. I dag er jeg jo godt til fred med ikke at have støttet "Agnes' cupcakes"

4 comments:

Madame said...

Dejlige billeder, Charlotte, og spændende at læse om jeres besøg i Torvehallerne.

Ja, Agnes' Cupcakes har sandelig fået presseomtale - og ikke for det gode.

Fru Olsen said...

Jeg har også været i Torvehallerne flere gange under dette ophold i København. Jeg synes det er utroligt dejligt og altid en oplevelse. Men korrekt: prisniveauet er højt. På fisk er det TÅRNhøjt. Det er som om nogen mennesker tror, at når det er dyrt, så er det ekstra fint og godt. Men det er jo altså ganske almindelig fisk.

Har lige læst artiklerne og Agnes' Cupcakes. Selvom man måske ikke skal tro alt hvad man læser, så lyder det ubehageligt og de har da fået modvind, må man sige.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - der er mange smukke billeder i Torvehallerne

Tro Håb og Kærlighed said...

Fru Olsen - Torvehallerne er ikke et sted man spiser til hverdag:-)
Og prisen på fisk undrer jeg mig altid over - vi har jo meget let adgang til leverandørerne her.