Sunday, December 18, 2011

4, søndag i advent


Jeg havde fri fra kirke i dag og kunne derfor koncentrere mig om at passe William. Han sov ok. i nat - det er bare mig, der vågner, hver gang han giver den mindste lyd fra sig. Her til formiddag fulgtes vi til kirke, hvor jeg ret hurtigt valgte at gå med William i søndagsskole. Der bagte de englekager og andet godt.





Søstrene Aaen lavede hver sin plade, som bagte, mens vi hørte julehistorie og spiste frugt. Meget hyggeligt. William ville helst hjælpe med opvasken.
Bagefter mødtes alle til kirkekaffe, og midt i det hele ankom datterbarnet, der i dag er fløjet hjem for at holde juelferie. Efter frokost gik hun og jeg på kirkegården, og på vej hjem så vi dette svanepar, der svømmer rundt i en sø, der egentlig er en mark.
Da Maria pakkede ud, var der pakker - julegaver og en enkelt fødselsdagsgave til William, der egentlig hellere ville sidde i fasters kuffert end pakke gave op.

5 comments:

Rasmine said...

Der sidder han jo godt. Heldigt - i alt fald for jer andre - at det ikke er den flyvende kuffert.

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - ja, det kunne være blevet noget af en tur:-)

Madame said...

Dejlige billeder, Charlotte! Smukke svaner, besøg på kirkegården og i søndagsskolen. Og nu har I Maria hjemme.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det er så dejligt!

Anne Thompson said...

Sikke'n helt igennem hyggelig søndag! William i en kuffert - hvor meget bedre baggage kan man ønske sig!?