Thursday, January 12, 2012

Lille rockstar i ble!

Han er jo ikke rockstar i svøb længere. Men han ved nok, hvordan den skal vende, guitaren. William er 1 år 1 måned og 10 dage gammel. Han er superhurtig til at komme omkring, han begyndte at gå, allerede da han var 9 mdr. gammel, og al gang foregår i løb. Han er meget nysgerrig og sover ikke sin tid væk. Efter at have talt med hans mormor om det, er jeg klar over, at han slægter begge forældre på hvad hurtighed og energi angår. Det er så sjovt, at være sammen med det lille menneske. Og lad os da endelig få noget rockguitar - vi har også hans onkels musik på daglig basis indtil studierne på rytme-kons. begynder igen! Musik skal der til!

6 comments:

Læsehesten said...

Laver han så ligeså meget ballade som faderen?? Jeg har fået fortalt at Johs og jeg var gode (måske lidt for gode) til at hitte på sammen da vi var små ;o)

Lene said...

Og mens din søn med band spiller for mig, nyder jeg billedet af den lille guitarist. Jeg er imponeret, mine børn gik først, da de var 14 måneder, så at rockstaren kan gå OG holde en guitar i hænderne samtidig, det er flot. God weekend til jer :-)

Madame said...

Nåh, hvor er han skøn, Charlotte :-) Tænk at der er så meget krudt og nysgerrighed i ham allerede.

Tro Håb og Kærlighed said...

Læsehest, jeg husker godt, hvor hittepåsomme I var:-) William skal nok komme efter det.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Datterbarnet var også 14 måneder, mens drengene kun var 10 og 11. - Han er så sjov, den lille fyr!
Rigtig god weekend til jer!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, der er fart på, når han er her:-)