Monday, January 9, 2012

Liiidt mere!

OK - det er ikke helt ovre med julen endnu. I dag havde jeg undervisning af Klub3, det er vores "mini-konfirmander". Inden jul har der været mellem 3 og 5 børn, bla. fordi skolen havde et tilbud om frivillig musik på samme tid. Nu har vi flyttet Klub3 til mandag. Og så kom der 10! Heldigvis havde jeg forberedt mig godt og havde materialer nok.

Alle skulle nemlig lave 3 vismænd hver. I bogen lægger de op til, at de alle 3 skal fyldes med slik, men vi satte en rose i oasis i en af dem. - Jeg fik ikke taget billeder, der var nok at gøre. Men bogens illustrationer giver et godt indtryk af, hvad vi fik lavet. "Læs, leg og lær med Bibelen, en aktivitetsbog for de 6 - 11 årige" udgivet af Bibelselskabet

6 comments:

Madame said...

Sikke en skøn idé med jeres klub for "mini-konfirmander". Ja, jeg kan tænke mig, at du har haft nok at se til med 10 små børn :-)

Anonymous said...

Det var en god ide - jeg må vist kigge efter den bog :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg var glad for alt det, jeg havde gjort klar på forhånd!

Tro Håb og Kærlighed said...

intetnyt - der er mest til GT og højtiderne, den er fin!

Anne Thompson said...

Der er også noget forskel på at have 3 børn og så 10! God idé med roserne istedet for slik - de ser rigtig fine ud, de små konger.
God fornøjelse med foråret og de 10 :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - det kræver god forberedelse, og nu håber jeg at kunne holde standarden.