Wednesday, February 29, 2012

Himmel&Jord i min postkasse

Som jeg fortalte i efteråret, er jeg blevet redaktør af Himmel&Jord, Metodistkirkens og Børne-og Ungdomforbundets landsblad. Det er spændende arbejde. Jeg skal dog vænne mig til den langsomme udgivelse. Bladet blev sendt i trykken 8. februar (og samme dag lagt på kirkens hjemmeside), men først i dag ligger det i min postkasse.I dette nummer kan du bl.a, læse en artikel af Anne-Vand til vin
Billedsiden er ikke mindst væsentlig, og jeg har leveret flere fotos til de 3 første numre. Forsiden er denne gang et udsnit af dette billede, som er taget i Vadstena i Den Hellige Birgittas kirke. Isabella står og ser Maria-stagen, hvor vi sammen tændte lys. Isabella er ikke med på forsiden af H&J - men hun skal med her på bloggen! 
Læs bladet her

2 comments:

Madame said...

Hvor er det smukt at se bladet - de fine afstemte farver og dejlige billeder. Jeg vil fordybe mig lidt mere i artiklerne, så snart jeg får ro omkring mig.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Tak - glæder mig, at du synes om bladet!