Tuesday, February 7, 2012

Uventet friaften!

Vi har datterbarnet på besøg. Hun kom med nattoget fra hovedstaden tidligt i morges og bliver 3 dage. Det er  arbejdsdage for mig, men vi kunne nå at spise aftensmad med hende, William og hans forældre. Uventet blev mødet, jeg skulle til her til aften, aflyst. Det var jo ikke værst. Der blev ro til at spise nok en portion "bambi" uhmm!
Og bagefter nåede husbond, ældstesøn og jeg en tur i Loop! Nu sidder vi ligeså stille og ser svensk krimi. Det er virkeligt helt ok!

6 comments:

Lene said...

Det er skønt med sådanne aftener, og ren nydelse med besøg af fra Kbh. Min datter kommer i morgen aften :-) Og derfor er stillelørdag i Strandby valgt fra ;-) God nydningsdage med datterbarnet

Madame said...

Dejligt med besøg af datterbarnet! Og I har rigtig hygget jer - skønt!

Anne Thompson said...

:-) Det vil jeg tror, det er! Dejligt med ekstra plads til at "være"!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene -det er dejligt at være to - det er skønt, når børnene kommer hjem!
Og nyd du også din.
PS - når hun er hjemme læser vi "Hytten" som godnat-historie:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ja, det er dejligt!

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne - de uventede oaser er særligt velkomne!