Friday, March 9, 2012

Slip fangerne løs - det er vår!

 Jeg kommer af og til forbi denne port, som altid har fascineret mig. Jeg kan selvfølgelig godt se, den er sat op for at forhindre biler i at køre ind. Men det ser nu sjovt ud, med en låst port med spid på toppen, der står frit uden sammenhæng med et hegn!
 Og ser man efter, opdager man, at er der heller ikke er så meget mening i den låste port. - Det minder mig om, at de forhindringer, vi mennesker nogen gange frygter, ikke altid er virkelige, men kun tilsyneladende.

Og det var blogindlæg nr. 900

4 comments:

Madame said...

Ja, det er jo helt symbolsk - sjovt at der ikke er hegn, når der er en port med spid på toppen. Her i nærheden er der en stor grund med en havelåge - men heller ingen hegn :-)

Lene said...

tillykke med blogindlægsjubilæet :-)

Hvor er det en god sammenligning, jeg vil prøve at lukke øjnene op og se om forhindringerne nu virkelig er der. God lørdag til jer

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det ser da sjovt ud!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak, det bliver til nogen indlæg:-) Ja, lad os teste om forhindringerne er virkelige eller indbildte!