Sunday, June 10, 2012

smuk - smuk dag - også i skoven

 Vi har haft den dejligste dag i kirken. Over 100 mennesker - dåb af skønne lille Magnus, hans far indskrevet som medlem og optagelse af 8 unge mennesker i menigheden. Det er en fest! Jeg er så glad og taknemmelig over at få lov at være med i Strandby Metodistkirke.
 De mørke skyer har hængt over os, men ikke en dråbe regn er faldet præcis hvor jeg har været. Først gik husbond og jeg en lang tur i skoven. Jeg har taget mange billeder, vejret og lyset var perfekt. Alt står i fuld flor og bladene er lysene grønne.
 I morgen er det et helt bestemt blad, det handler om. Jeg skal skrive mit materiale til næste nummer af Himmel&Jord. Det er sidste udkald. Hvornår lærer jeg at være færdig før allersidste dag?

8 comments:

Rasmine said...

Virkelig herlige billeder!

Det der med aldrig at blive færdig før den allersidste dag lærer du måske næsten, når du bliver så gammel som jeg. Jeg har haft det lige sådan, men på et tidspunkt - inden for det sidste par år - blev jeg så træt af det, at det næsten aldrig sker mere. Det var vist egentlig ikke en bevidst beslutning. Det er, som om mit system bare ikke vil finde sig i det mere.

Madame said...

Sikke nogle smukke billeder du tog på jeres lange tur! Ja, alt står i fuldt flor - det er fantastisk at se naturen i øjeblikket. Og så lyder det som den dejligste dag i kirken!

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - jeg håber snart, jeg når den alder! For mit system vil egentlig heller ikke finde sig i det:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det var en meget dejlig dag!

Lene said...

Jeg håber som dig, at den alder snart nås, for jeg er lige som dig altid i sidste øjeblik :-)
Og det lyder som den dejligste dag.

Unknown said...

Med din intuisjon håper jeg du aldri lærer å være ferdig i god tid. Det er på deadline du skriver dine beste artikler., da har du tilgang til alt.Hilsen David, som selv er en deaeline rytter.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - måske bliver vi aldrig så gamle:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

David - for de gode og opmuntrende ord. Jeg må nok hellere lære at acceptere mig, som jeg er!