Tuesday, September 11, 2012

Det er sådan set mig, der siger tak!

Der er meget, jeg holder af ved at være præst i Strandby Metodistkirke. En af dem er, at de hvert år byder præsterne velkommen til arbejdet. Som metodistpræst er jeg ansat af kirken i Danmark og bliver hvert år udnævnt til en by (eller to). De sidste 24 år har det været Strandby. Og her har de altså denne fine tradition: En søndag efter sommerferien bliver præsterne budt velkommen i forbindelse med bekendtgørelserne. Vores menighedsrådsformand overrækker blomster, eller endnu bedre: en gave! I søndags fik Louise og jeg personlige gaver. Min var helt perfekt!

6 comments:

Madame said...

Det var da den skønneste gave at få - bedre end blomster!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - nemlig - meget bedre!

Anne Thompson said...

Det er en god tradition, de har der! Og hvor er det fint med personlige gaver :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Anne, ja, det var meget fint tænkt!

Anonymous said...

Dejlig kurv :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

intet nyt - nemlig!