Monday, September 3, 2012

Hytten - det skal nok blive spændende!


Her til aften havde vi første samling i læsegruppen omkring bogen Hytten. Jeg har tidligere skrevet om bogen, som er den bedste bog om Gud, jeg har læst siden Bibelen. Der er delte meninger om den, og netop derfor er det spændende med en læsegruppe. Vi var 13 kvinder og flere kommer til, ved vi. En af dem er en blogven, som tager den lange tur for at være med - dejligt!Læs mere om bogen HER

Se det første af 3 interviews med forfatteren Paul Young HER På Youtube kan du selv fortsætte med de næste to dele af samtalen.

3 comments:

Madame said...

Det er en rigtig god idé med en læsegruppe! Jeg har desværre ikke selv været med i en, men har hørt flere af læsegrupperne i radioen, når der blev talt om de indtillede bøger til romanprisen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - vi var enige om, at det giver noget særligt at læse en bog i fællesskab. Måske finder du en læsegruppe i nærheden?

Lene said...

Tak for i aftes, jeg glæder mig, det skal helt sikkert nok blive spændende :-)