Sunday, October 28, 2012

Søndag er en dejlig dag!


Ved dagens gudstjeneste var vi tre præster i sving - lidt luxuriøse forhold, men det betyder 2 til de voksne og en til børnene. Louise ledte børnene gennem et vandfald og ind i en forunderlig verden med dåbsvand og meditation, sange og lege! Jørgen ledte de voksnes gudstjeneste, hvor jeg prædikede. Vi havde både svigermor Emma som organist og Andreas til at spille flygel - dejligt.
Bagefter var der kirkefrokost på rester fra gårdsdagens Café Qvindfolk, hvor der ellers blev spist op!? - Ja, jeg kan ikke forklare, hvad der skete.
Eftermiddagen er gået med tur i Åsted Ådal og nu skal vi i biografen med gode venner og se "Marie Krøyer." Søndag er en dejlig dag!

2 comments:

Madame said...

Det lyder som en helt igennem dejlig søndag! Rigtig god fornøjelse med filmen - jeg er spændt på, hvad du synes om den.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - den var, som jeg har hørt flere sige, mørkere end jeg lige havde tænkt. Det er en meget lille del af historien om Marie, vi får indblik i. Men den del var godt fortalt. Biografen var næsten fyldt, selvom filmen har gået meget længe. Den er selvfølgelig også nærmest optaget i vores baghave:-)