Tuesday, November 13, 2012

Julemærke-kagedåse (indlæg forbudt for Søs)

 Er den ikke fin! Kagedåsen er pyntet med gamle julemærker, og jeg kunne slet ikke stå for den. Mon ikke min søster i USA bliver glad for den?
Egentlig er jeg ikke meget for at begynde for tidligt på at jule, men der skal gaver til Memphis TN, og de skal sendes i ordentlig tid. Pakkekalender er det heller ikke for tidligt at tænke over, og på lørdag er det store JULEBASAR-dag i kirken. Vi åbner 13.30 og kl. 17 er der ryddet op og sat på plads igen. I morgen aften arbejdes der i gran-værkstedet, hvor vi laver dekorationer til salg, torsdag bliver kirkerummet ryddet og forvandlet til café og resten af huset til salgsboder og tombola. I korene øves der julemusik - det er ikke spor for tidligt. Årets julegudstjenester og meditationer er fordelt præsterne imellem - for første gang har jeg fri selve juleaften, men har tjeneste julenat kl. 24 og juledag kl. 11.

6 comments:

Madame said...

Nu må vi gerne begynde at jule lidt :-) Sikke en yndig kagedåse!
Du får en travl juledag, men det må være en varm og dejlig oplevelse at have tjeneste i julen.

Lene said...

Hvor er den fin, kagedåsen. Hvor har du fundet den? Jeg ville have så svært ved at skulle tænke julegaver nu, men det er nok en vanesag :-) God julebasar til jer, jeg smutter til hovedstaden og krammer og kysser nogle unge mennesker :-)
Med hensyn til spam, har du så været inde og slette spamkommentarerne? Blogger har jo indført et filter, men du skal selv slette de spam, der ryger i filteret. Og hvis jeg ikke får slettet, så begynder de at poppe op i selve kommentarerne.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ja, det gør ikke noget at begynde at hygge lidt allerede:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, jeg sletter spamkommentarene. Det er helt tydeligt, at det er servere, der fanger et ord i en overskrift og enten reklamerer eller kommenterer på noget. Det er ikke levende mennesker men automatkommentarer. Det har jeg brugt for meget tid på, så nu besværer jeg jer igen med at skulle vente.
Rigtig god tur til Kbh. - jeg må også se at finde tid til at komme derover!

Fru Olsen said...

Hvor er det en fin dåse - jeg har en svaghed for sådan nogle. Det ser ud til at være en ny dåse og ikke genbrug?

Tro Håb og Kærlighed said...

Fru Olsen - ja den er ny - det er åbenbart en serie, for der var flere størrelser og til- og framærker fx.