Wednesday, February 20, 2013

Fantastiske film!

En hurtig opdatering på min vinterferie hos datterbarnet:
Vi hygger!
Jeg har set oldtidssamlingen på nationalmuseet - igen!
Vi har været i biografen og set "Hushpuppy."se trailer HER
Jeg har mødt to af vores unge hjemmefra Strandby og min byrådspolitiker og hans kone.
Vi har været i biografen og set "Amour."se trailer HER
Her er koldt og blæsende.
Jeg har været på Café RETRO.
Vi har opholdt os i Politikens boghandel (der bor i midlertidige lokaler, mens der bygges om) til de lukkede.
Billeder har jeg ingen af - men klik lige ind og se de fantastiske film! Jeg har ikke ord!

4 comments:

Madame said...

Det lyder som den allerdejligste ferie! Jeg har også set Hushpuppy og var begejsstret, men Amour har jeg til gode.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det har været lidt voldsomt at være i biografen to dage i træk. De to er fantastiske på hver sin måde - og har mange fælles træk.

Lene said...

Amour vil jeg gerne se, og det lyder til at I råhygger, skønt :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - den film ville jeg gerne have set sammen med dig!