Saturday, May 18, 2013

Skovens dag - igen!

Som jeg dog er træt af, at jeg ikke kan downloade billeder!!! De optræder som tal og bogstaver indtil jeg ser det færdige indlæg. Jeg mærker en vis træthed over at blogge, når billederne ikke bare er til at flytte rundt med, som jeg vil! Øv. Nå, men bortset fra det, så har det været en dejlig Pinselørdag. Husbond og jeg har været på skovtur i 2 omgange, først i Bangsboskoven og bagefter nordpå i Bunken Klitplantage. Eftermiddagskaffen drak vi Skagen, hvor regnen pludselig begyndte at styrte ned. Det var ikke, hvad DMI havde lovet. Hjemme igen høstede jeg årets første rabarber, som blev indtaget til dessert. Ikke dårligt. Der blev også lidt til natmad. I morgen fejrer vi Pinse, Helligåndens komme og Kirkens fødselsdag. Og en dejlig lille pige, får jeg lov at døbe!

6 comments:

Madame said...

Dejligt at I også har været i skoven! Den er så smuk og lysegrøn lige nu. Hjemmedyrkede rabarber - hvor lyder det lækkert!

Lene said...

Skriver du indlæg i bloggers egen indlægsprogram? Og downloader du fra computeren eller andet steds fra?
Håber du får fundet ud af det, for det er rigtig træls, når det driller :-)
Og billedet er dejligt og viser nøjagtig hvor skøn skoven er lige nu.
Håber I havde en dejlig dag i kirken med dåb.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det var lækkert- ogde vækser som ukrudt!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg gør, som jeg plejer, men blogger-siden opfører sig ikke som den plejer. Jeg har sidst forsøgt at downloade fra Picasa. Det hele foregår på Mac'en nu, men det drillede ikke i begyndelsen!!!

OddStyle.dk said...

Smukt billede og så lysegrøn skoven er i maj måned :-) Rigtig dejlig 2. pinsedag - hilsen OddStyle

Tro Håb og Kærlighed said...

Tina - tak for kommentaren og for gode ønsker!