Wednesday, July 31, 2013

Pakkedag

Jeg har også bagt et rugbrød i dag!
Hele dagen er gået med at pakke mit dejlige værelse sammen. Jeg har nydt at have et rum til mig selv, som jeg har haft det de sidste 3 år. Det er ikke fordi, jeg har opholdt mig meget derinde - bla. fordi internettet ikke er særligt stabilt i den ende af huset. Men fornemmelse af at have et rum, der var mit, har været dejlig. Nu er det slut med "eget værelse". Til gengæld er der så meget andet spændende, der venter forude, så mon ikke det går?

6 comments:

Bente said...

det er jeg sikker på det gør.

Lene said...

Jeg tror det går, men at have sit eget værelse er dejligt, jeg er endnu ikke nået til at føle det som mit, fordi mange af datterens ting stadig står der :-)

Madame said...

Ja, det er meget spændende, hvad der venter forude, og det går helt sikkert!

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - Tak!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det gør!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - denne gang flyttede vi jo ind i et hus, hvor ingen værelser havde været "nogens" først!