Friday, September 20, 2013

Åh ha - det skulle være så let - men!

Så løb jeg ind i den første mur på det nye job! Jeg har forsøgt at skabe maillister til menigheder, bestyrelse og ansatte i regionen. Jamen - sådan et bøwl. Jeg skal sende invitationer rundt til en lørdag i oktober, hvor alle gerne skulle samles - og jeg har brugt mange, mange timer på det. Nu er det over midnat, jeg stopper men er ikke sikker på, om det når frem. - De næste par dage bliver stille og rolige rent arbejdsmæssigt, men hvis jeg får en masse mails ind, om at beskederne ikke er nået frem, ja så er det så som så med freden!

6 comments:

Lene said...

At bøvle med tekniske ting som maillister er dybt frustrerende, men jeg blev faktisk glad for at det var en teknisk mur og ikke en menneskelig mur, du røg ind i. God rolig arbejdsdag til dig uden alt for mange returmails :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det er også teknikken, jeg frygter mest. Jeg er vant til at have god hjælp, men er nu meget overladt til mig selv.

Klas said...

Det är så vi har det i Sverige, svårt, svårt ;-)

Madame said...

Jeg håber, det hurtigt lykkes! Så snart du har en mailliste med alle adresserne, er det så nemt på den måde at sende beskeder ud til mange på én gang.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg har gjort det, så godt jeg kunne, inden for den tid der var til rådighed. Nu holder jeg fri.

Tro Håb og Kærlighed said...

Klas - just det - heja Sverige!