Wednesday, December 11, 2013

God nat! Og tak for i dag.

Vi synger med Maria!
Køkkenet er ryddet, datterbarn og husbond er gået i seng. Det er næsten midnat, så det forstår jeg godt. De to har hjulpet mig hele dagen. Jeg har haft 25 ansatte fra Regionen til julehygge, og uden min familie var det aldrig gået. Selv har jeg hygget mig med madlavning og bagning dagene før, men alt det praktiske i dag, har jeg ikke kunnet gøre meget ved. Vi lånte kirkens krypt til spisning, sangøvelse og kaffedrikning og vi holdt andagt i kirken, men vores eget køkken, hvor alt var blevet fremstillet - det ligger på 3. sal. Så der er løbet noget på trapper i dag!  

2 comments:

Lene said...

Håber du har sovet godt og I har da fået dagens motion i går :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja i nat sov jeg godt! Og trappemotion er det nye hit, læste jeg i avisen forleden dag:-)