Saturday, December 21, 2013

Nu med tv

Mette Blomsterbergs ligner de ikke - men de smager dejligt!
I dag, årets korteste, er der sket noget usædvanligt i vores familie. For det første har vi fået mine svigerforældre på besøg. De er kørt til hovedstaden med DSB, og de skal bo hos os hele julen. I alle de 32 år vi har været gift, har husbonds forældre aldrig overnattet i vores hjem, og at de overhovedet er taget herover i julen er også stort. I den anledning har vi indkøbt et tv. Det er så også første gang. Vi har haft tv det meste af vores ægteskab - jeg havde ikke noget, de første 2 år i eget hjem. Først arvede vi min mormors og sådan er det gået siden. Dvs vi har arvet tv fra min mor, far og venner. Da vi boede i Strandby forsvandt kanalerne en efter en, fordi det var gammelt og ikke kunne modtage de nye signaler. Så vi flyttede uden at tage det med. I dag har vi været i IKEA og investeret. Nu har vi pludselig tv, dvd, cd-afspiller og radio igen! Og mine dejlige svigerforældre på besøg. Det skal nok blive en dejlig jul!

2 comments:

Lene said...

Dejligt :-) Har du så juleferie for første gang i dit arbejdsliv?

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, sådan er det faktisk:-)