Thursday, January 23, 2014

Fremme i Quito

Så er jeg landet i Quito, hovedstaden i Ecuador. Turen gik fuldstændigt uden problemer. Jeg havde tre sæder for mig selv og kunne derfor ligge og for en gangs skyld sove på et fly. Jeg stillede uret de 6 timer frem med det samme, og sagde til mit hoved og min krop, at nu er det faktisk nat, der hvor du skal hen, så sov. Og da jeg kun har sovet 3 timer natten inden (fløj fra Kastrup kl. 6) så lykkedes det faktisk.
Jeg blev hentet på byens nye lufthavn af et missionærpar Ann-Mari og Ragnar. Byen er større end København, og alt vores besvær med Metrobyggeri bliver lidt meningsløst, når man kører rundt på små veje mellem bjerge og dybe dale inde midt i en by på samme størrelse.
Jeg har ikke noget billede lige nu - det skal der nok komme senere - foreløbig: Alt vel!


1 comment:

Madame said...

Hvor er det spændende - dejligt at alt er gået godt!