Wednesday, March 5, 2014

Et intensivt døgn

Tirsdag aftens gudstjeneste gav bl.a. mulighed for at skrive håb og drømme i lys.
Sct Alban - Den Anglikansk Kirke ved Langelinje
Jeg har været sammen med 25 ansatte i Regionen fra tirsdag middag til i dag, onsdag middag. Vi har arbejdet med "Rødderne," altså hvor vi kommer fra - metodistkirken, baptistkirken og missionskirken. Og vi har arbejdet med "Vinger," hvordan vi kommer videre. I dag er det Askeonsdag - indledningen på de 40 faste-dage. Vi markerede det på Medarbejderdøgnet. Da jeg kom hjem til København, var jeg ude at løbe på Kastellet og opdagede at Den Anglikanske Kirke holdt askeonsdags-gudtjeneste kl.18. Jeg kunne lige akkurat nå hjem og skifte tøj og være klar til de begyndte. Dejligt!

5 comments:

Madame said...

Det er et vidunderligt billede af Den Anglikanske Kirke. Dejligt at du kunne nå at være med til askeonsdags-gudtjenesten!

Bente said...

har du fundet spændende fasteemner til de kommende 40 dage?

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - ja - hvad med dig?

Madame said...

Det er et meget smukt billede af Den Anglikanske Kirke - dejligt at du nåede gudstjenesten!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja det gjorde godt, at jeg nåede gudstjenesten.