Monday, May 5, 2014

5 maj - Guds fred med vore døde!





6 comments:

Lene said...

Jeg kan stadig huske da jeg så Ryvangen sammen med min farbror som måtte gå under jorden som ung betjent. Gad vide om mine børn har været der?

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - vi talte netop om det i dag - at vore børn skal se det. Jeg tror kun Maria har været der.

Madame said...

Smukke billeder, Charlotte - jeg var der første gang med skolen, og det gjorde et stort indtryk på os børn.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg tror, det gør stort indtryk på alle. Godt at børnene kommer og oplever dette sted.

Bente said...

Jeg så det med min far der var frihedskæmper. Men det vidste jeg ikke dengang, og forstod først mange år senere hvorfor han tog mig med. Det giver en klump i halsen

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - ja, det sted betyder noget helt specielt, når man har personlige relationer!