Thursday, May 22, 2014

København!

 Husbond og jeg har fundet en dejlig måde at løbe på - han på rulleskøjter og jeg i skoven. Vi er nødt til at køre lidt - men det gør ikke så meget, for forholdene er super, når først vi er fremme. Jeg nyder at løbe på skovbund. Det er bare det bedste!
 Vi kørte ikke lige hjem i det gode vejr men gjorde et sving ud til cruise-kajen, hvor et kæmpe skib fyldte godt op.
 I skudehavnen lidt derfra ånder alt fred og idyl.

Nu er vi hjemme - og freden er det så som så med. I godt vejr rykker festerne uden for i gården og på de flade tage. Lyden kører rundt mellem husmurerne og festlighederne får flere tilhørere, end godt er!

6 comments:

Lene said...

Det må være så hyggeligt at kunne dele motionen sammen, god ide. Og ja sommer afslører så ulemperne ved at bo tæt og mange i storbyen :-)

Madame said...

Dejlige billeder fra jeres aften - men uha ja, jeg kan levende forestille mig, hvordan festerne kan høres langt væk.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja vi hygger os. Og det hjælper også på lysten til at komme ad sted:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er virkelig en ulempe ved at bo tæt. Og mellem to kollegier!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er virkelig en ulempe ved at bo tæt. Og mellem to kollegier!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - det er virkelig en ulempe ved at bo tæt. Og mellem to kollegier!