Friday, August 8, 2014

Opdatering

 Så er der igen gået temmelig mange dage siden sidste opdatering. Der er sket mange spændende ting - fx har vi været til bryllup i Sæby kirke og med efterfølgende superfin fest på Sæbygård slot. Jeg fik lov at tale til de to unge i kirken. Brudgommen er en af mellemsønnens bedste venner siden skoletiden, og begge sønner og husbond og jeg var budt med. - Vi har derfor tilbragt dejlige dage i Strandby med familie- og vennebesøg og strandture med William og hans far.
 Mange aftner hjemme i København går vi ture. Jeg bruger min app "Gå for livet" og tjener penge til kvinder og hjerteforskning. Ofte går vi omkring Tivoli men ikke altid. Denne flotte t-shirt så jeg i et vindue en sen aften. Desværre er den i børnestørrelse.
 Jeg har været en tur i Skåne - helt ude på Nässet, hvor Skanør og Falsterbo ligger. Her så jeg dette frygtindgydende skilt!
 På Christianshavn har de mange smukke dør-partier. Det er faktisk svært, bare at gå forbi, så husbond må pænt vente, mens jeg tager billeder.

Udsigt fra Bryggen - solen er gået ned bag Rådhuspladsen. København er en dejlig by!

4 comments:

Lene said...

Hvor har I fået fyldt meget på familiekontoen. Vi skal også snart til bryllup, jeg glæder mig, det er skønt med sådan en fest. God ide med den app, den må jeg vist ha fundet :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det er altid dejligt med bryllupsfester - sønnen spiller til fest næsten hver weekend.

Bente said...

Højskole på Solsorten er også dejligt. Kh Bente

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - den kære stavekontrol:-) Ja, der er dejligt på solborgen! Hils.