Thursday, April 9, 2015

Vandring og retræte-forberedelser


Ny Carlsberg Glyptoteket er de begyndt at holde åbent torsdag aften. En rigtig god ide. Ellers var vi ikke gået derind i dag. Egentlig var vi på vej i Tivoli på en aftentur, men da Glyptoteket havde åbent, gik vi derind og endte med at købe årskort.

 Min skridt-tæller viser over 14 km i dag, og så er turen rundt på udstillingen ikke talt med.

Dagen er gået med forberedelser til weekendens retræte. Jeg glæder mig meget til to gode dage på Örestrand med tidebønner, stilhed, vandring og meditation over Bibeltekster om Jesu opstandelse.

2 comments:

Lene said...

Bruger du din mobil som skridttæller? Det er godt at læse om hvordan I udnytter byens muligheder for gåture og oplevelser.
Jeg gad godt vandre med jer men det må blive en anden gang. Rigtig god weekend.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg bruger stadig "Gå for hjertet" appen, et samarbejde mellem "Becel" og Hjerteforeningens "Elsk hjertet" De har forlænget ind i 2015. Becel giver en krone til Hjerteforeningen for hver gået kilometer. Jeg har samlet over 700 km/kroner sammen inden de "forsvandt" for et par uger siden. Nu er jeg begyndt forfra. Det sjove er, at jeg kan se, min rute, og får en lille lyd af klingende mønt, hver gang, jeg har gået en kilometer:-)
Og du er SÅ velkommen med en gang, du er i staden.