Wednesday, June 10, 2015

Nærområdet

Tirsdag aften nåede jeg en af de alt for sjældne løbeture langs Langelinje og rundt på Kastelsvolden. En svag regnbue over Skåne viste, at det havde regnet på den anden side Öresund. Det vidste jeg godt, for jeg havde tilbragt det meste af dagen i Lund.
Der var dejligt i København - forsommer og tilpas temperatur. Jeg frygter varmen, når vi i juli tager til Memphis TN for at holde ferie hos min søster Birgitte og hendes familie. Men jeg glæder mig SÅ meget til at være sammen med dem. Det er 4 år siden husbond og jeg var hos dem, og endnu flere år siden børnene var med.
På hjemturen i går aftes passerede jeg dette vindue i et af Nyboderhusene.

2 comments:

Madame said...

Det bliver vel nok spændende for dig at se din søster og hendes familie igen.
Dejlige billeder du har taget!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak - ja, det bliver så dejligt. I dag er der lige en måned, til vi rejser!