Thursday, June 25, 2015

Upåklagelig ordning!

Jeg har tidligere fortalt om vores "blomster-ordning," men jeg gentager lige. Selv er jeg vokset op i et hjem, hvor min far ofte købte blomster til vores mor. Jeg elsker blomster, men husbond gjorde efter buket nr to - den første var min brudebuket - klart, at han ikke kan finde ud af det med blomster. Så hans forslag var, at jeg køber alle de blomster, jeg mener hjemmet har brug for, og de er altid fra ham! Det fungerer upåklageligt. Tak for dagens buket, kære ven!

6 comments:

Rasmine said...

Min mor fik altid roser - det var den eneste blomst, min far var nogenlunde fortrolig med. De var altid dybrøde. Ret sødt, i grunden :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - ja, det var også en fin ordning. Men jeg er godt til freds med varitaionen.

Lene said...

Tænk jeg kan slet ikke huske, at min far gav min mor blomster, det tror jeg ikke man brugte :-)
Det er en herlig ordning, I har.

Madame said...

Sikke en skøn ordning, I har :-) Blomster forhøjer livskvaliteten!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Det er nok ikke alle familier, der har det der med blomster, men vores ordning er som sagt fin for os:-) Vi har jo heller ikke haft haver, hvor man selv kunne gå ud og hente dem ind.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Det er nemlig rigtigt - blomster forhøjer livskvaliteten!