Monday, July 6, 2015

Der er mange smukke ting i mit liv...

 Det har været dejlige og varme sommerdage den sidste tid. I Tivoli, i Kongens Have, langs havnekajerne på Kalvebod og Islands Brygge,

 i gaderne i kvarteret, men naturligvis mest i fællesskabet med mennesker, jeg holder af. Her til aften gik turen ud over Langelinje, over Nyhavn og Konges Nytorv i følge med min bedste ven, husbond!
 Jeg læser - fagligt - og det er spændende, men der bliver også tid til "Det syvende barn" - uha, som den er god! Samtidig med alt det her, så forbereder jeg mig mentalt - og glæder mig vildt -til at turen på søndag går mod USA og en lang ferie hos min søster og hendes kære! Det er mere end 1 1/2 år siden, vi så hinanden sidst og 4 år siden, vi var hos dem.
Jeg ønsker også dig skønne sommerdage.

4 comments:

Lene said...

Først og fremmest et forsinket tillykke med og til din datter. Der er mange smukke ting i dit liv og dejligt at du deler dem med os. Rigtig god ferie, jeg håber I får en skøn tid sammen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Tak for de gode ord - og rigtig god sommer til sig og dine!

Madame said...

Tusind tak for anbefalingen af "Det syvende barn", Charlotte! Og rigtig god ferie hos din søster i USA.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - den holder hele vejen! Men begynd ikke på den, hvis ikke du har tid til at læse den færdig inden for overskuelig tid:-)