Friday, August 14, 2015

Byens lys

 Der er er Kunsthåndværkermarked på Frue Plads i disse dage. Der er også Copenhagen Pride i byen. Vejret er endelig blevet sommerligt og gaderne er fyldt med mennesker. Her er dejligt! Jeg købte et par smukke, seje ørenringe.
 Fredag aften er der Natkirke på Strøget i Helligåndskirken. Man kan komme og gå, som man vil - jeg kommer gerne og er med fra 20 - 21, hvor vi synger Taizé-sange og sange fra Iona.
 På vejen hjem nød jeg byen -
 der sidder masser af mennesker og spiser over alt.
 Jeg mødte et selskab af mennesker, jeg kender og blev budt på øl. Hyggeligt!
Nu er solen gået ned, og her er så mørkt, som det kun bliver i august. Vi har ikke set stjerneskud, men stjernerne, de er så klare og smukke, selv inde midt i byen.

2 comments:

Madame said...

Byen er skøn, når folk sidder ude i dejligt vejr - så smukke billeder du har taget!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - sensommer er noget helt særligt!