Wednesday, October 14, 2015

Så er der igen gået nogle gode dage!

 Jeg er meget i Sverige for tiden. I fredags var jeg til en fin koncert i Tureholmskyrkan Sösdala. De samlede penge til flygtningearbejdet lokalt og på landsplan og mennesker fra USA, Sverige og Syrien sang og spillede.
 Lørdag havde vi den store Regions-fest, hvor alle menigheder og børne- og ungdoms-organistaionen samles. Vi var ca 100 og næsten halvdelen var unge. Vi arbejdede med hvordan vi kan bruge små-grupper som arbejdsform, og vi havde foredrag om Roma-tiggerne og om kristendom og islam.
Vi spiste festmiddag sammen med en sjov konkurrence og så tog de voksne hjem. De unge fortsatte til og med søndagens gudstjeneste.
Søndag gik jeg i kirke i Limhamn og mandag holdt jeg fri og havde jeg gæster fra Strandby - herligt!
Nu er jeg på en spændende konference i Equmeniakyrkans nyeste kirke på Västkustgården - dvs den er ikke helt færdig - i Lerkil syd for Göteborg. Jo, det er et spændende liv!

No comments: